مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-05سياسي

 ایران از شفاف ترین کشورها در ارائه آمار خودکشی است


مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت بهداشت گفت: کشور ایران از شفاف ترین کشورها در ارائه آمار خودکشی بوده و جز معدود کشورهایی است که سیستم ثبت خودکشی در آن وجود دارد .

- ایسنا/همدان مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت بهداشت گفت: کشور ایران از شفاف ترین کشورها در ارائه آمار خودکشی بوده و جز معدود کشورهایی است که سیستم ثبت خودکشی در آن وجود دارد .

دکتر احمد حاجبی یکشنبه 14 شهریور در سمپوزیوم ملی مداخله در بحران با تأکید بر خودکشی که به میزبانی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: 37 کشور در جهان دارای برنامه پیشگیری از خودکشی بوده که کشور ایران نیز جزء این کشورها است و اهداف استراتژی کشور در این رابطه مشخص است و باید به سمت اجرایی شدن حرکت کرد و امیدواریم در سال جاری برنامه جدید پیشگیری از خودکشی را با استراتژی و فعالیت و اهداف اختصاصی آن در سطح کشور پیش بگیریم .

وی گفت: افزایش روانی داده های مربوط به رفتارهای خودکشی، افزایش آگاهی امید پیرامون رفتارهای خودکشی و ارتقا سواد سلامت روان جامعه، ارتقاء کمی و کیفی خدمات ارائه شده به افراد در معرض خطر، ساماندهی انتشار خبر و سایر محتواهای فرهنگی،کاهش دسترسی به روش های شایع خودکشی از جمله شش هدف و برنامه استراتژی کشور در پیشگیری از خودکشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ایران از شفاف ترین کشورها در ارائه آمار خودکشی است

 ایران از شفاف ترین کشورها در ارائه آمار خودکشی است